loading...
روزهای عشق
لایو بازدید : 11 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

« بنام امید دهنده قلب ها »

ای خدای من چشمان اندیشه را یارای نظر       بر ذات بی مثال تو نیست و من از معرفت تو

           آن گونه که لایق توست محرومــــــم ،            پس تو را در آیینه هستی نظاره می کنم ،

                      اوصاف تورا در یکایک آفریدگـــــانت     سراغ می گیرم، کتاب هستی را ورق می زنم

                     و نام های نیکویت را بر آن می خوانــم.      خدایا اگر تو خود صاحب این همه خوبی ها و

  کمالات نبودی چگونه می توانســـــتی      این گونه به دیگران خوبی و کمال ببخشی

 پس ای خـــدای من تو را با همه نام های        خوبی ها  خوانم و با همه اسم های نیکو

صدا می زنم: ای بهترین  مقصـــــود ، ای              مجنون تر ازهمه، ای همـــدم غریبـان، ای

          سامان بخش هر پریشان ، ای پروردگــار                من  آن هنگام که تنهایم انسـم تویی ،

                آنجا که وا مانده ام دستگیرم تویــی.     پروردگارا در دریای لطف و مهربانی تو غرقه

                     ام، و به هر سو می نگرم تورا می بینم      چگونه ازتو روی گردانم در حالی که همواره

           روی به من داری، چگونه از تو غافـــــل         شوم وقتی که تو با منی ، پس به درگــاه

چه کسی جز تو پناه برم واز چه کسی جز تو مدد طلبم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,225