loading...
روزهای عشق
لایو بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سارق مسلحی وارد یک بانک شد وتقاضای پول کرد.

وقتی پول ها رو گرفت رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید:تو منو دیدی که از این بانک دزدی کنم!؟

مرد با ترس پاسخ داد:بله قربان دیدم!

سپس دزد رو کرد به سمت مرد و به سرش شلیک کرد.

این بار به زوج جوانی رو کرد که نزدیکش ایستاده بودند و سوالش را تکرار کرد.

مرد با اطمینان و آرامش جواب داد: نه قربان من ندیدم اما فکر میکنم همسرم دید!!


لایو بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
لایو بازدید : 8 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

تصویر پس زمینه محرم

 



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
از اقدامات تاسف بار و دردآوري كه اين روزها توسط عده اي سودجو براي نيل به اهداف سياسي و حزبي شان صورت مي گيرد، تحريف سخنان و مواضع حضرت امام در رابطه با موضوعات مبنايي مربوط به انقلاب و امام است. اتفاق تلخي كه توسط رسانه هاي پرتعداد جريان خاص به طور گسترده منتشر شده است و به قدري فضا را نسبت به بنيان گذار جمهوري اسلامي غير واقعي جلوه دادند، كه كار به جايي رسيده است كه اين بار برخي منتسبان به بيت امام (ره) پا را از اين هم فراتر گذاشتند و به اهانت به حضرتش روي آوردند.


اين مسئله در حالي شدت پيدا كرده است كه موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام هم كه وظيفه اصلي اش حفاظت از آثار امام و نظارت بر آنچه به نام امام منتشر مي شود است، ظاهرا منافع سياسي برخي افراد و جريان ها نسبت به آرمان هاي حضرت امام (ره) برايش بيشتر اولويت دارد، لذا حاضر نشده است در قبال اين ناجوانمردي ها نسبت به بنيان گذار جمهوري اسلامي موضع بگيرد و موجبات گستاخي بيش از پيش اين طيف را براي سوء استفاده بيشتر از امام به وجود آورده است.

با اين وجود علاقه مندان و ياران حقيقي حضرت امام و دلسوزان انقلاب، اين همه بي انصافي و ناجوانمردي دلالان سياسي نسبت به امام خوبي ها را برنمي تابند و نسبت به اين تحريف ها  و اهانت هاي گستاخانه واكنش نشان داده اند.

علاوه بر شخصيت هاي مختلف سياسي و مذهبي و تشكل هاي دانشجويي و ديگر دوستداران حضرت امام كه اعتراض هاي خود را نسبت به اجحاف صورت گرفته در حق امام خميني (ره) در اين هفته هاي اخير، بيان كردند، روز گذشته رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز در قبال انتساب سخنان غير واقعي به امام واكنش نشان داد و به انتقاد از كساني كه چنين مباحثي را مطرح مي كنند پرداخت. علي لاريجاني كه در نطق پيش از دستور سخن مي گفت، اظهار داشت: «نقل شد که طی نامه‌ای به امام چندین مطلب منجمله مطالبی راجع به آمریکا ذکر شده بود و امام هم در این موضوع اقدامی نکردند سؤال این است طرح این مسئله در رسانه‌ها که مربوط به سال‌ها قبل است و رهبری زمان نیز درباره آن تصمیم خود را گرفت بود چه خاصیتی دارد. آیا در شرایطی که ما با صحنه بین‌الملل داریم طرح این مسائل که طبعا موجب کشمکش درونی در کشور می‌شود و سایش نیروها را در پی دارد، چیزی جز ضرر برای آن قابل تصور است؟ آیا این معنای غلط را به دیگران القا نمی‌کند که نوعی دلدادگی و شیفتگی و ذوق‌زدگی برای کار با آمریکا و غرب در نهان سیاست‌ورزان و جریان رسانه‌ای کشور مطرح است، و این تلقی غلط مایه‌ای گرانفروشی در مذاکرات و بی‌عزتی در صحنه جهانی برای ما نیست؟»

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «بنده اینگونه اقدامات را عقلا به ضرر منافع ملی کشور می‌دانم و از رسانه‌ها و صاحبان تریبون و صاحب‌نظران می‌خواهم در شرایط حساس کنونی که در کوران مذاکرات حساس و مهمی هستیم، در طرح مسائل همه جوانب را بسنجند و هزینه کشور چه در بعد خارجی و چه در اختلاف‌افکنی در داخل افزایش ندهند و تلاش کنند همه اراده‌ها به سوی بالا بردن توان اقتصادی کشور و رونق تولید و کارآفرینی معطوف شود که متاسفانه این چنین نیست.»

در اين بين اما اين مطالبه اي منطقي و طبيعي ملت از رئيس جمهورشان است كه وي نيز، نسبت به انتساب سخنان غيرواقعي به حضرت امام و تلاش براي سوء استفاده از بنيان گذار جمهوري اسلامي بي تفاوت نباشد و موضعي در خور اتخاذ كند، چيزي كه مع الاسف تا به امروز علي رغم همه ي انتظارها، از سوي وي مشاهده نشده است، و هنوز دوستداران امام موضع درخوري را از رئيس جمهور محترم در حمايت از حضرت امام (ره) نسبت به اجحاف هايي كه اين روزها به ايشان مي شود، نديده اند.

با اين وجود همچنان اميدواريم رئيس جمهور محترم نيز كه اعتدال را هم شعار دولت خود قرار داده است، نسبت به اقداماتي از اين دست كه در مغايرت آشكار با شعار اعتدال است، بي تفاوت نباشد و با اتخاذ موضعي مناسب و منطقي در قبال اين بي مهري ها نسبت به حضرت امام (ره)، دين خود را در قبال بينان گذار جمهوري اسلامي و مردم ادا كرده و اين مطالبه به حق ملت را پاسخگو باشد.


http://muharram92.com
تی شرت محرم

لایو بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) موسسه ای است که اهداف و ماموریت های کاملاً روشنی را بر عهده دارد، اهدافی که هوشمندانه سید احمد آقا به حضرت امام پیشنهاد دادند و امام بزرگوار نیز آنها را پذیرفتند؛ اهدافی از جمله جلوگیری از اختلاف نظرات و تحلیل های حضرت امام، جلوگیری از تحریف های مغرضانه و غیر مغرضانه، منتشر شدن همه دیدگاه های پنهان و آشکار امام، شاخص قرار دادن سخنان امام، دفاع از آثار و اندیشه های انقلابی امام و ...
 
اما حال جای این سوال است که آیا در حال حاضر نیز موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) این ماموریت ها و وظایف را اجرا می کند یا از مسیر اصلی خود منحرف شده است؟ در این باره باید به چند نکته قابل تامل اشاره کرد.
 
1 - روز 16 آذر سال 88 در حالی که حدود شش ماه از آغاز فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم می گذشت، تعدادی از دانشجویان در حمایت از جنبش سبز و برخی نیز در حمایت از آرمان های امام (ره)، به تجمع در داخل دانشگاه تهران اقدام کردند. در شامگاه 16 آذر، صدا و سیما تصویری را از حاشیه این تجمع منتشر کرد که احساسات بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داد. تصویر پخش شده از سوی صدا و سیما مربوط به پاره کردن تمثال حضرت امام(ره) توسط تعدادی از فتنه‌گران و انداختن آن در زیر دست و پا بود. تنها موضع جدی این موسسه پاک کردن صورت مسئله بود.
 
ادامه مطلب ....


http://muharram92.com
تی شرت محرم

لایو بازدید : 8 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
روزگاری خواهد رسید...

همچنان که در آغوش دیگری خفته ای...

به یاد من...

ستاره هارا خواهی شمرد تا آرام شوی!

دلت هوایم را خواهد کرد...

به یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را...

به یاد خواهی آورد خنده هایم را...

به یاد خواهی آورد اشک هایم را...

مطمئنم در آن لحظه در دلت میگویی: من تو را میخواهم!






کثیف ترین چاپلوسی

زمانی است

که مردی یا زنی به خاطر

طبیعی ترین نیازش

به معصومی بگوید

دوستت دارم





لایو بازدید : 11 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
آیا تا به حال به این فکر کردین که بدنی زیبا داشته باشید؟ 

آیا تابه حال به این فکر کردین که کسانی که دارای بدن و اندامی زیبا و متناسب هستند چگونه این بدن را بدست اورده اند و یا خواستید که ای کاش این بدن برای شما باشد ؟! 

در این پست بدنبال بدن ایده ال خود باشید...



تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 1,230