loading...
روزهای عشق
لایو بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
روزی حضرت سلیمان (ع ) در کنار دریا نشسته بود، نگاهش به مورچه ای افتاد که دانه گندمی را باخود به طرف دریا حمل می کرد. سلیمان (ع) همچنان به او نگاه می کرد که دید او نزدیک آب رسید. در همان لحظه قورباغه ای سرش را از آب دریا بیرون آورد و دهانش را گشود… مورچه به داخل دهان او وارد شد و قورباغه به درون آب رفت. سلیمان مدتی در این مورد به فکر فرو رفت و شگفت زده فکر می کرد. ناگاه دید آن قورباغه سرش را از آب بیرون آورد و دهانش را گشود. آن مورچه آز دهان او بیرون آمد، ولی دانه ی گندم را همراه خود نداشت. سلیمان(ع) آن مورچه را طلبید و سرگذشت او را پرسید. مورچه گفت : ” ای پیامبر خدا در قعر این دریا سنگی تو خالی وجود دارد و کرمی در درون آن زندگی می کند.خداوند آن را در آنجا آفرید او نمی تواند از آنجا خارج شود و من روزی او را حمل می کنم.خداوند این قورباغه را مامور کرده مرا درون آب دریا به سوی آن کرم حمل کرده و ببرد.این قورباغه مرا به کنار سوراخی که در آن سنگ است می برد و دهانش را به درگاه آن سوراخ می گذاردمن از دهان او بیرون آمده و خود را به آن کرم می رسانم و دانه گندم را نزد او می گذارم و سپس باز می گردمو به دهان همان قورباغه که در انتظار من است وارد می شود او در میان آب شنا کرده مرا به بیرون آب دریامی آورد و دهانش را باز می کند و من از دهان او خارج میشوم.” سلیمان به مورچه گفت : “وقتی که دانه گندم را برای آن کرم میبری آیا سخنی از او شنیده ای ؟” مورچه گفت آری او می گوید : ای خدایی که رزق و روزی مرا درون این سنگ در قعر این دریا فراموش نمی کنی رحمتت را نسبت به بندگان با ایمانت فراموش نکن


لایو بازدید : 6 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی:

همسطح تئاتر بین المللی شدن حق هنرمندان خراسان شمالی است 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی با اشاره به سابقه درخشان تئاتر در این استان، آموزش، به روز رسانی و همسطح شدن تئاتر این استان با تئاتر بین المللی را حق هنرمندان این خطه دانست و خواست تا هنرمندان در کسب این مهم پیش گام و جلودار باشند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری هشتمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی، حسن عابدی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت و ارزشمندی تئاتر در این استان اظهار کرد: خراسان شمالی سابقه دیرینه ای در زمینه ارائه آثار نمایشی ارزشمند دارد و حضور مکرر هنرمندان و گروه های نمایشی استان در جشنواره های ملی و نیز بین المللی تئاتر گواه این امر است. البته این موضوع وظیفه هنرمندان و متولیان آن را سنگین تر می کند.



لایو بازدید : 6 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
خانواده همیشه هم خون بودن نیست
خانواده یعنی آدمهایی در زندگیتان که
خواهان شما در زندگیشان هستند .
آنهایی که شما را همانگونه که هستید میپذیرند .
کسانی که حاضرند هر کاری بکنند تا لبخند را بر لبانتان ببینند
و
کسی که در هر شرایطی دوستتان دارد
شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


لایو بازدید : 5 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

مهندسی اجتماعی یک روش‌ بسیار معمول و غیر فنی است که توسط هکرها  برای عبور از حصار امنیتی کاربران استفاده می شود. طریق کار هکرها در این روش به این ترتیب است که کاربران را فریب می دهند تا آنها به دست خودشان اطلاعات مهم و حساس را لو دهند.

روش مهندسی اجتماعی از آن جهت برای هکرها حائز اهمیت است که اطلاعاتی جهت حمله به قربانی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

cyber_security

هکرها برای فریب دادن کاربران از راه های معمولی مانند استفاده از ایمیل یا تلفن استفاده می کنند. آنها در روش مهندسی اجتماعی به جای اینکه حفره های امنیتی قربانی را پیدا کنند، کاربران را به مکان‌هایی که می‌خواهند هدایت می کنند. برای مثال از طریق یک تماس تلفنی و با استفاده تمایلات و گرایش‌های آن فرد و جلب اعتماد او، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب می‌کنند. مطمئنا فیلم‌های هالیوودی زیادی دیده‌اید که از همین روش برای جمع‌آوری اطلاعات و نفوذ استفاده کرده‌اند.


لایو بازدید : 4 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


مدل های عینک آفتابی براتون گذاشتم برید حالشو ببرید
البته این مدل های جدید 2013 عینک آفتابی را از سطح فروشگاه ها جمع اوری کردم

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن اصل

لایو بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

عجب دنیاییست

ظالم باشی میگویند : حیوون

مظلوم باشی میگویند

حیوونی ....


مدل های عینک آفتابی براتون گذاشتم برید حالشو ببرید
البته این مدل های جدید 2013 عینک آفتابی را از سطح فروشگاه ها جمع اوری کردم

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن اصل

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 1,211