loading...
روزهای عشق
لایو بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دسترسی آسان به مجموعه سایت های پلی اتیلن مازندران



www.09117400518.ir



انواع مخازن و منابع پلی اتیلن
مخازن ذخیره و نگهداری آب شرب
مخزن پلی اتیلن دو لایه و سه لایه و پنج لایه ی ویژه
مخزن نگهداری اسید و مواد شیمیایی
مخازن مواد شوینده
سپتیک تانک پلی اتیلن پیش ساخته
مخزن 1000 لیتری محموله های صادراتی
مخازن 15000 و 20000 لیتری ویزه در ایران
مخزن و منبع ذخیره آب صادراتی به تاجیکستان و ترکمنستان و افغانستان و عراق و ارمنستان و گرجستان و آذربایجان و  ...

شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 16 پاسخگوی شما هستیم

0111

3231920
3220853

09117400517
09117400518


لایو بازدید : 35 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
مجموعه نوحه های جلسه هفتگی ۹۰/۰۸/۲۵ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

عید غدیر خم

علی علی علی علی(میثم)

حیدر کنار زهرا این شور و شعفت رو عشقه

تا محرم نشه ,دلی محرم نمیشه(شور)

علی دلبره,علی محشره,علی حیدره

ترانه ی عشق,بهانه ی عشق,تو میراث جاوادنه ی عشق


لایو بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

ﭘﺴﺮﮎ ... .


ﮔﺎﻫﯽ ﺩﺧﺘﺮﮎِ ﻗﺼﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ


ﺑﺎﻧﻮﯼِ ﻣﻦ


ﺻﺪﺍ ﮐﻦ!


ﮔﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻋﺠﻠﻪ ﯾﺎ ﺑﺎ ﺣﺮﺹ! ﺍﺳﻤﺖ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ


ﺁﺭﺍﻡ ﺑﮕﻮ:


ﺟﺎﻧﻢ؟


ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺑﺎ ﺷﺮﻡ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:


ﺟﺎﻧﺖ ﺑﯽ ﺑﻼ ... .


ﮔﺎﻫﯽ ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﺷﮑﻼﺕ ﯾﺎ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ


ﺑﺨﺮ


ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺑﻨﺸﯿﻦ ﻭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﻦ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺭﺍ ... .


ﮐﻪ ﺫﻭﻕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﻌﺒﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ


ﺷﯿﺮﯾﻨﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺨﺎﻃﺮِ ﺩﺳﺘﺎﻥِ ﺗﻮﺳﺖ ... .


ﭘﺴﺮﮎ ... .


ﺑﯿﺎ ﯾﮏ ﺭﺍﺯِ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻓﺎﺵ ﮐﻨﻢ:


ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ


ﯾﮏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺷﻮﻕ ﻫﺎﯼِ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺭنگی ...


لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

اصغر خطیری

ریس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کیاسر

مقدمه

اطلاعات لازم در مورد ويژگي‌هاي اشتغال زنان در ايران نشان مي‌دهد كه تغييرات اساسي در ديدگاه‌هاي موجود نسبت به کارآفرینی و اشتغال وجود داشته تا حداقل زنان نيز در زمره‌ی جمعيت فعال اقتصادي شمارش شوند. اين تغييرات با برنامه‌هاي توسعه و سياست‌گذاري‌ها در سطح كلان امکان پذیر خواهد شد. بنابراين برنامه‌ريزي، بيشترين نقش را در اين بُ‍‍‍‍عد خواهد داشت.

وقتي بحث از اشتغال و کارآفرینی زنان به ميان مي‌آيد، تعداد زنان كارمند به ذهن خطور  مي کند، در حالي كه بالاترين ميزان اشتغال به زنان روستايي و خوداشتغال و کارآفرین شهري اختصاص دارد. بنابراین یکی از مهم‌ترین معیارها جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور، میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن کشور دارا می‌باشند. از انجاییکه  نیمی از کل جمعیت جهان را زنان تشکیل می دهند و دو سوم ساعات کار انجام شده توسط زنان صورت می پذیرد، تنها یک دهم درآمد جهان و فقط یک صدم مالکیت اموال و دارایی‌های جهان به زنان اختصاص یافته است. عدم مشاركت زنان در فعاليت‌هاي اقتصادي مي‌تواند مشكلي بر سر راه توسعه‌ی كشور تلقي گردد. ضرورت کارآفرینی زنان را بايد با افزايش و گسترش فرصت‌هاي شغلی بر مبنای خلاقیت كه بار فرهنگي-ارزشي آن قابل كنترل است، پاسخ مثبت داد و از آنجا كه زنان داراي طبع لطيف و مادرانه اي هستند بايد شغلي را انتخاب نمايند كه براي آن از هر حيث آمادگي داشته باشند.

 

کلمات کلیدی:کارآفرینی-زنان-اشتغال  

 

مفهوم کارآفرينی

امروزه واژه‌ی کارآفرینی مفاهیمی همچون نوآوري، مخاطره‌پذيري، ايجاد يا تجديد ساختار يك واحد اقتصادي و اجتماعي، رضايت‌شخصي و استقلال‌طلبي را به ذهن متبادر می‌سازد. همه بر ايـن  باورنـد كـه كارآفرينی (Entrepreneurship) موتور محركه‌ی توسعه‌ی اقتصادي كشورهاي توسـعه يافته و در حال توسـعه است. کارآفرینی فرآیند ایجاد و دستیابی به فرصت‌ها و دنبال‌کردن آن‌ها بدون توجه به منابعی است که در حال حاضر موجود است. یکی از جنبه‌های اصلی کارآفرینی شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌ها برای گسترش شرکت‌های کوچکتر است. كارآفريني عبارت است از فرآيند نوآوري و بهره‌گيري از فرصت‌ها، باتلاش و پشتكار بسيار و همراه با پذيرش.......                   ادامه دارد
لایو بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
نخل شميل 3           تامين اجتماعي هرمزگان0

دريك ديداردوستانه واليبال كه درمحل سالن خانه بسكتبال  هرمزگان دربندرعباس برگزارگرديدتيم نخل توانست بانتيجه 3بر 0تيم ميزبان رامغلوب كند .

زمان :پنج شنبه  7/25//1392



لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

به نقل از جناب مهندس شادابی فر تهیه کننده این مجموعه ارزشمند:جزوه اثبات های درس محاسبات عددی که توسط بنده و آقای مهندس علی اکبر فضلی تهیه شده و همچنین فایل آموزش نحوه اجرای برنامه های مربوط به این درس رو خدمتتون به پیوست گذاشتم. امیدوارم که از این فایل ها نهایت استفاده رو ببرید…

منبع: icivil.ir

دانلود


لایو بازدید : 4 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
اهمیت و ثمرات دیدار با اقوام،آشنایان و دوستان همواره مورد توجه و تاکید امامان بزرگوار بوده است تاجایی که رسول خدا(ص) صله رحم را یکی از کارهایی می داند که بدبختی را به خوشبختی تبدیل می کند.

رسول اکرم(ص) فرمودند: صدقه بجا و نیکوکارى و نیکى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوشبختى تبدیل و عمر را زیاد و از مرگ بد جلوگیرى مى کند.

امام رضا(ع) نیز به صله رحم اهتمام ویژه ای داشته اند و فرمودند: پیوند خویشاوندى را برقرار کنید گرچه با جرعه آبى باشد، و بهترین پیوند خویشاوندى، خوددارى از آزار خویشاوندان است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,232